L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

lunes, 12 de diciembre de 2016



CALDERETA DE POLLO Y CONEJO (Receta de Paquita Comes)

Esto es lo que yo llevé a la cena, nosotros lo llamamos caldereta y en casa nos gusta mucho, es una buena comida o cena cuando hay muchos a comer. 


INGREDIENTES
-Pollo 
-Conejo


-Opcional: costillas de cerdo (esta vez no le puse)
-Especias a gusto de cada uno, yo pongo un poco de cada de las que tengo
-Ajos 
-Laurel 
-Cerveza 
-Sal 
-Aceite 
-Champiñones 
-Patatas 

ELABORACIÓN
En una sartén freimos toda la carne (yo iba friendo y reservando ), en los últimos trozos de carne echamos los ajos pelados enteros, las hojas de laurel y después las especias. Movemos para que se mezcle todo bien, a continuación los champiñones, las patatas (cortadas como para bravas) y seguimos removiendo, después echamos la cerveza, que quede todo cubierto, dejamos que haga chup chup se consuma la cerveza y queda un caldo buenísimo. las cantidades como siempre os digo según comensales , espero que os guste.





CALDERETA DE POLLASTRE I CONILL (Recepta de Paquita Comes)

Açò és el que jo vaig portar al sopar, nosaltres ho anomenem caldereta i a casa ens agrada molt, és un bon menjar o sopar quan hi ha molts a menjar. 

INGREDIENTS
-Pollastre 
-Conill
-Opcional: costelles de porc (aquesta vegada no li vaig posar)
-Espècies a gust de cadascun, jo pose una mica de cada de les quals tinc
-Alls 
-Llorer 
-Cervesa 
-Sal 
-Olie 
-Xampinyons 
-Creïlles 

ELABORACIÓ

En una paella fregim tota la carn (jo anava fregint i reservant ), en els últims trossos de carn tirem els alls pelats enters, les fulles de llorer i després les espècies. Movem perquè es barrege tot bé, a continució els xampinyons, les creïlles (tallades com para braves) i seguim removent, després tirem la cervesa, que quede tot cobert, deixem que faça xup xup es consuma la cervesa i queda un brou boníssim. les quantitats com sempre vos dic segons comensals, espere que vos agrade

No hay comentarios:

Publicar un comentario