L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

viernes, 28 de abril de 2017


TORRIJA DE HORCHATA CON PAN DE LECHE (Receta de Magdalena Pastor)


Os presento mi torrija de horchata con pan de leche.

Un invento para compaginar Valencia y la semana santa. 
Y os la presento en exclusiva ya que mañana la haré con los niños en los talleres de las jornadas gastronómicas del Puig. 



ELABORACIÓN

Se deja endurecer un poco el pan de leche de un dia para otro. Se remoja ligeramente en horchata (sin huevo). Y se reboza en azúcar. Se dora en la sartén con un poco de mantequilla. Todo muy suavemente, se rompen con facilidad.
Las medidas a ojo, lo que necesitéis.
Espero que os guste esta mmmmmmmmm





LLESCA D'ORXATA AMB PA DE LLET (Recepta de Magdalena Pastor)

Us presente la meua llesca  d'orxata amb pa de llet.
Un invent per a compaginar València i la setmana santa. 
I us la presente en exclusiva ja que demà la faré amb els xiquets en els tallers de les jornades gastronòmiques del Puig. 

ELABORACIÓ
Es deixa endurir una mica el pa de llet d'un dia per a un altre. Es remulla lleugerament en orxata (sense ou). I s'arrebossa en sucre. Es daura en la paella amb una mica de mantega. Tot molt suaument, es trenquen amb facilitat.
Les mesures a ull, la qual cosa necessiteu.

Espere que us agrade aquesta mmmmmmmmm

No hay comentarios:

Publicar un comentario