L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

martes, 2 de agosto de 2016






PASTÍS D'ORXATA FÀCIL (Recepta de Cruz Bayarri)

Vaig estar cercant receptes d'aquest pastís ja que per a aquests dies d'estiu va genial, de fet en el grup ja hi ha una penjada, però jo he fet la meua versió.


INGREDIENTS (Motle de 22 cm)
- 1 litre d'orxata de bona qualitat (jo la vaig fer amb el concentrat d'orxata)
- 250 g de formatge crema
- 2 i 1/2 sobres de cuallada (encara que crec que amb 2 haguera bastat)
- 250 g de galetes napolitanes
- 90 g de mantega
- Canyella
Hi ha persones que li posen sucre, però jo no li vaig posar.

ELABORACIÓ
Triturar les galetes i afegir la mantega fosa, barrejar fins que quede la galeta una mica compacta. Estendre sobre la superfície del motle fins que quede una capa uniforme. Reservar en el congelador.
En un cassó posar l'orxata, el formatge i la quallada, remoure fins que quede integrat, us podeu ajudar d'una batedora. Posar a foc mitjà-baix. Quan comence a bullir, retirar del foc i abocar sobre el motle.
Ficar en la nevera un mínim de 6 hores, podeu posar-la una estoneta abans de servir-la en el congelador perquè estiga més freda.




TARTA DE HORCHATA FÁCIL (Receta de Cruz Bayarri)

Estuve buscando recetas de este pastel ya que para estos días de verano va genial, de hecho en el grupo ya hay una colgada, pero yo he hecho mi versión.


INGREDIENTES (molde de 22 cm)
- 1 litro de horchata de buena calidad (yo la hice con el concentrado de horchata)
- 250 g de queso crema
- 2 y 1/2 sobres de cuajada (aunque creo que con 2 hubiese bastado)
- 250 g de galletas napolitanas
- 90 g de mantequilla
- Canela
Hay personas que le ponen azúcar, pero yo no le puse.

ELABORACIÓN
Triturar las galletas y añadir la mantequilla derretida, mezclar hasta que quede la galleta un poco compacta. Extender sobre la superficie del molde hasta que quede una capa uniforme. Reservar en el congelador.
En un cazo poner la horchata, el queso y la cuajada, remover hasta que quede integrado, os podéis ayudar de una batidora. Poner a fuego medio-bajo. Cuando empiece a hervir, retirar del fuego y verter sobre el molde.
Meter en la nevera un mínimo de 6 horas, podéis ponerla un ratito antes de servirla en el congelador para que esté más fría.





No hay comentarios:

Publicar un comentario