L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

lunes, 13 de julio de 2015



CHAMPIÑONES RELLENOS (Receta de Paquita Comes Albors)

INGREDIENTES:
- Champiñones
- Bacon
- Pechuga de pavo o jamón york
- Queso para gratinar

ELABORACIÓN:
Lavar los champiñones, quitar el tronco y quitar la capa como si lo pelaramos.  Ponemos dentro de cada champiñon un poco de pechuga de pavo, bacon y el queso.  Con el horno precalentado a 170 grados lo metemos y controlamos que se derrita el queso y que suelte la agua que tiene el campiñón. Ya sabéis, las cantidades según comensales, espero que os guste.


XAMPINYONS FARCITS (Recepta de Paquita Comes Albors)

INGREDIENTS:
- Xampinyons
- Bacó
- Pit de pollastre de gall dindi o pernil dolç
- Formatge per a gratinar

ELABORACIÓ:
Llavar els xampinyons, llevar el tronc i treure la capa com si el pelarem. Posem dins de cada xampinyó una mica de pit de pollastre de gall dindi, bacó i el formatge. Amb el forn precalfat a 170 graus ho fiquem i controlem que es fonga el formatge i que solte l'aigua que té el xampinyó. Ja sabeu, les quantitats segons comensals, espere que us agrade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario