L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

domingo, 30 de agosto de 2015



ARROZ CON LONGANIZA (Receta de Franchy Jf)

Este es el arroz que en mi casa se llama arroz con longaniza. Se hace un sofrito de tomate, longaniza, ajo, pimentón dulce, aceite, sal, le añado la verdura, la misma que la paella más unos guisantes, agua, colorante y creo que ya está, el arroz se queda sequito. Es receta familiar y nos gusta a todos.



ARRÒS AMB LLONGANISSA (Recepta de Franchy Jf)

Aquest és l'arròs que en ma casa es diu arròs amb llonganissa. Es fa un sofregit de tomaca, llonganissa, all, pimentó dolç, oli, sal, li afig la verdura, la mateixa que la paella més uns pèsols, aigua, colorant i crec que ja està, l'arròs es queda sec. És recepta familiar i ens agrada a tots.

No hay comentarios:

Publicar un comentario