L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

domingo, 30 de agosto de 2015




TARTA DE HORCHATA (Receta de Encarna Castillo hecha por Ellen James)

INGREDIENTES:

1/2 LITRO DE HORCHATA

200 ML DE NATA
1 TARRINA DE QUESO CREMA
2 SOBRES DE GELATINA DE LIMÓN (YO LA PUSE NEUTRA)
1 SOBRE DE CUAJADA
RALLADURA DE LIMÓN
2 CUCHARADAS DE AZúCAR (AL GUSTO, YO LE PUSE FRUCTOSA)
CANELA
GALLETAS DE CANELA (YO USE CHIQUILIN)
MANTEQUILLA FUNDIDA (YO LA PUSE DE LA NEVERA PERO PORQUE LO HICE CON LA THX)


ELABORACIÓN:
Hacemos la base triturando las galletas y mezclándolas con la mantequilla fundida y la canela molida, extendemos y reservamos en el frigo.
Ponemos a fuego lento el resto de ingredientes y mezclamos bien. Cuando empiece a hervir añadimos la cuajada diluida en horchata, y la ralladura de limón.
Cuando esté listo lo ponemos en el molde y lo dejamos enfriar para que cuaje.
Mejor de un día para otro (a mi me costó toda la noche que cuajase).
Para las que tengáis THX yo la puse 6 minutos a 90 grados y velocidad 5.




PASTÍS D'ORXATA (Recepta d'Encarna Castillo feta per Ellen James)

INGREDIENTS:

1/2 LITRE D'ORXATA
200 ML DE NATA
1 TERRINA DE FORMATGE CREMA
2 SOBRES DE GELATINA DE LLIMÓ (JO LA VAIG POSAR NEUTRA)
1 SOBRE DE QUALLADA
RALLADURA DE LLIMÓ
2 CULLERADES DE SUCRE (Al GUST, JO LI VAIG POSAR FRUCTOSA)
CANYELLA
GALETES DE CANYELLA (JO UTILITZÍ CHIQUILÍN)
MANTEGA FOSA (JO LA VAIG POSAR DE LA NEVERA PERÒ PERQUÈ HO VAIG FER AMB LA THX)


ELABORACIÓ:
Fem la base triturant les galetes i barrejant-les amb la mantega fosa i la canyella mòlta, estenem i reservem en el frigo.
Posem a foc lent la resta d'ingredients i barregem bé. Quan comence a bullir afegim la quallada diluïda en orxata, i la ralladura de llimó.
Quan estiga llest ho posem en el motle i ho deixem refredar perquè qualle.
Millor d'un dia per a un altre (al meu em va costar tota la nit que quallara).
Per a les que tingueu THX jo la vaig posar 6 minuts a 90 graus i velocitat 5.

No hay comentarios:

Publicar un comentario