L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

miércoles, 21 de octubre de 2015




CUPCAKES DE KINDER BUENO (Recepta Mari Cruz Bayarri)
Aquesta recepta la vaig traure d'http://www.objetivocupcake.com/ La veritat que estan boníssims.

INGREDIENTS
Per al bescuit
-2 ous
-115ml de nata líquida
-100ml d'oli de girasol
-20ml de melassa
-120g de sucre bru
-120g de farina
-35g de cacau en pols sense sucre
-1'5 culleradetes de llevat químic tipus Royal
2 kinder bueno en trossets
Per a la crema
- 5 rovells d'ou
-70ml d'aigua
-220g de sucre
-350g de mantega a temperatura ambiente (no pot estar fregisca)
- 2 cullerades de pasta d'avellana
Per a decorar
- Barretes de Kinder bueno, fideus de xocolata, etc

ELABORACIÓ
- Precalfem el forn a 180º (calor a dalt i a baix) o 160º (ventilador).
- Barregem bé els ous, la nata, l'oli, la melassa i el sucre bru. Reservem.
-En un bol, tamisem la farina amb el cacau i el llevat. Incorporem aquesta mescla a la mescla anterior.
- Amb ajuda d'una llengua, incorporem els kinder trossejats. Repartim la massa en les càpsules sense passar de 2/3 amb ajuda de la cullera de gelat.
- Enfornem 20-22 minuts o fins que en punxar amb un escuradents isquen unes poques molles (molt poques) pegades. Deixem temperar en el motle i després sobre una reixeta.
- Per a fer la crema: col·loquem les gemmes en el bol de la batedora i comencem a batre a velocitat mitjana-alta amb les varetes. Mentrestant, calfem el sucre amb l'aigua en un cassó, fins que aconseguisquen 118-120º en el nostre termòmetre. Una vegada arriba a aqueixa temperatura, ho tirem a poc a poc, en un fil sobre les gemmes (que arribat aqueix moment ja hauran muntat bastant).
- Seguim batent uns 10 minuts o fins que la mescla estiga totalment a temperatura ambient (açò és molt important. Si no, se us fondrà la mantega i adéu crema).
- Una vegada ho està, afegim a poc a poc la mantega a temperatura ambiente. Batem uns 5 minuts fins que la crema guanye consistència. Incorporem la pasta d'avellana.
OPCIÓ B per a la crema : Si no teniu termòmetre o no us voleu complicar la vida, podeu apanyar la crema batent 250g de mantega a temperatura ambiente amb 250g de sucre glass ben tamisat durant 5 minuts a velocitat mitjana alta i afegir 2 cullerades de pasta d'avellana.


CUPCAKES DE KINDER BUENO (Receta de Mari Cruz Bayarri)
Esta receta la saqué de http://www.objetivocupcake.com/ La verdad que están buenísimos.

INGREDIENTES
Para el bizcocho
-2 huevos
-115ml de nata líquida
-100ml de aceite de girasol
-20ml de melaza
-120g de azúcar moreno
-120g de harina
-35g de cacao en polvo sin azúcar
- 1'5 cucharaditas de levadura química tipo Royal (polvo de hornear)
2 kinder bueno en trocitos
Para la crema
- 5 yemas de huevo
-70ml de agua
-220g de azúcar
-350g de mantequilla a temperatura ambiente (no puede estar fría)
- 2 cucharadas de pasta de avellana
Para decorar
- Barritas de Kinder, fideos de chocolate, etc

ELABORACIÓN
-Precalentamos el horno a 180º (calor arriba y abajo) o 160º (ventilador).
- Mezclamos bien los huevos, la nata, el aceite, la melaza y el azúcar moreno. Reservamos.
-En un bol, tamizamos la harina con el cacao y la levadura. Incorporamos esta mezcla a la mezcla anterior.
- Con ayuda de una lengua, incorporamos los kinder bueno troceados. Repartimos la masa en las cápsulas sin pasar de 2/3 con ayuda de la cuchara de helado.
- Horneamos 20-22 minutos o hasta que al pinchar con un palillo salgan unas poquitas migas (muy poquitas) pegadas. Dejamos templar en el molde y luego sobre una rejilla.
- Para hacer la crema: colocamos las yemas en el bol de la batidora y comenzamos a batir a velocidad media-alta con las varillas. Mientras tanto, calentamos el azúcar con el agua en un cazo, hasta que alcancen 118-120º en nuestro termómetro. Una vez llega a esa temperatura, lo echamos poco a poco, en un hilo sobre las yemas (que llegado ese momento ya habrán montado bastante).
- Seguimos batiendo unos 10 minutos o hasta que la mezcla esté totalmente a temperatura ambiente (esto es muy importante. Si no, se os derretirá la mantequilla y adiós crema).
- Una vez lo está, añadimos poco a poco la mantequilla a temperatura ambiente. Batimos unos 5 minutos hasta que la crema gane consistencia. Incorporamos la pasta de avellana.
OPCIÓN B para la crema : Si no tenéis termómetro o no os queréis complicar la vida, podéis apañar la crema batiendo 250g de mantequilla a temperatura ambiente con 250g de azúcar glass bien tamizado durante 5 minutos a velocidad media alta y añadir 2 cucharadas de pasta de avellana.

No hay comentarios:

Publicar un comentario