L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

domingo, 18 de octubre de 2015










PASTÍS DE POLENTA GRATINAT (Recepta de Meritxell Iváñez Seguí)

INGREDIENTS
- 2 gots de sèmola de panis
- 2 cebes grans- 4 alls porros
-formatge de cabra per a ratllar- oli d'oliva
- salsa de soja


ELABORACIÓ
Primer es tallen a trocets menudets la ceba i els alls porros i es sofregeix tot amb un poc d'oli, quan estiga sofregit s'afegeix la salsa de soja al gust. Es posa en una safata que puga anar al forn. Preparem la polenta amb una olla, posem dos gots d'aigua o caldo de verdures per cada got de semola, es fa de seguida, queda com un puré molt espés. La polenta la mesclem bé amb el sofregit que hem posat en la safata, ho cobrim del formatge rallat i al forn 180 quan estiga doraet, a gaudir d'un plat boníssim i molt sa.


PASTEL DE POLENTA GRATINADO (Receta de Meritxell Iváñez Seguí)

INGREDIENTES
- 2 vasos de sémola de maíz
- 2 cebollas grandes
- 4 puerros
-queso de cabra para rallar
- aceite de oliva
- salsa de soja


ELABORACIÓN
Primero se cortan a trocitos pequeños la cebolla y los puerros y se sofríe todo con un poco de aceite, cuando esté sofrito se añade la salsa de soja al gusto. Se pone en una bandeja que pueda ir al horno. Preparamos lapolenta con una olla, ponemos dos vasos de agua o caldo de verduras por cada vaso de sémola, se hace enseguida, queda como un puré muy espeso. La polenta la mezclamos bien con el sofrito que hemos puesto en la bandeja, lo cubrimos del queso rallado y al horno 180 cuando esté doradito, a disfrutar de un plato buenísimo y muy sano.

No hay comentarios:

Publicar un comentario