L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

martes, 7 de junio de 2016



CALABACINES RELLENOS DE ATÚN (Receta de Mari Carmen Navarro)


Siguiendo en la línea de hacer comidas sanas he hecho estos calabacines intentando quitar casi toda la grasa, para ello he hecho el sofrito en el microondas, ya que es la única forma de poder cocinar sin apenas grasa.

INGREDIENTES
-3 calabacines medianos
-1 ajo
-1 cebolla grande
-2 tomates de pera pelados
-Queso rallado light
-2 latas de atún en aceite escurrido
-2 cucharadas de aceite de oliva, sal, pimienta y tomillo



PREPARACIÓN
1-Poner en un pirex una cucharada de aceite, el ajo troceado y poner al micro 1 minuto, sacar y añadir la cebolla y los tomates troceados, salpimentar y volver a poner unos 15 minutos. Reservar.
2- Abrir los calabacines, sacar la pulpa, y ponerlos con un poco de sal al horno para que se ablanden un poco.
3-Trocear la pulpa del calabacín. Poner en el pirex una cucharada de aceite, sal y cocinar unos 10 minutos a máxima potencia.
4- Ahora ponemos el calabacín en una sartén, ya que suele quedar con un poco de líquido, y dejamos que se evapore el agua, entonces agregamos el sofrito de la cebolla y tomate y las latas de atún bien escurrido, salpimentamos bien y ponemos el tomillo.
5- Rellenamos los calabacines y ponemos por encima el queso rallado, y al horno hasta que gratine.





CARABASSETES FARCIDES  DE TONYINA (Recepta de Mari Carmen Navarro)

Seguint en la línia de fer menjars sans he fet aquestes carabassetes intentant llevar quasi tot el greix, per a açò he fet el sofregit en el microones, ja que és l'única forma de poder cuinar sense quasi greix.

INGREDIENTS
-3 carabassetes mitjanes
-1 all
-1 ceba gran
-2 tomaques de pera pelats
-Formatge ratllat light
-2 llandes de tonyina en oli escorregut
-2 cullerades d'oli d'oliva, sal, pebre i timó

PREPARACIÓ
1-Posar en un pirex una cullerada d'oli, l'all trossejat i posar al micro 1 minut, traure i afegir la ceba i les tomaques trossejades, salpebrar i tornar a posar uns 15 minuts. Reservar.
2- Obrir les carabassetes, traure la polpa, i posar-los amb una mica de sal al forn perquè s'ablanisquen una mica.
3-Trossejar la polpa de la carabasseta. Posar en el pirex una cullerada d'oli, sal i cuinar uns 10 minuts a màxima potència.
4- Ara posem la carabasseta en una paella, ja que sol quedar amb una mica de líquid, i deixem que s'evapore l'aigua, llavors agreguem el sofregit de la ceba i tomaca i les llandes de tonyina ben escorreguda, salpebrem bé i posem el timó.

5- Emplenem les carabassetes i posem per damunt el formatge ratllat, i al forn fins que gratine.

No hay comentarios:

Publicar un comentario