L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

lunes, 29 de febrero de 2016


CROQUETAS DEL PUCHERO  (Receta de Mari Carmen Navarro)


No las había hecho nunca porque recordaba haberlas comido de pequeña y no haberme gustado, pero está claro que los gustos cambian, pedazo croquetas me han salido!



INGREDIENTES
-Restos de carne del puchero
-Ajo 
-Cebolla 
-Harina 
-Leche
-Sal
-Para rebozar, harina, huevo y pan rallado.



PREPARACIÓN
-Cortar el ajo y la cebolla en trocitos pequeños (brunoise) y rehogar en la sartén con aceite, poner sal para que la cebolla sude y se haga mas rápido, agregar la carne desmenuzada y remover para que se mezcle todo, poner una cucharada de harina, cocinar un poco para que no sepa a crudo y poner leche, esto sobre la marcha, según veamos lo espeso que queda se irá agregando mas hasta que veamos que nos gusta el punto. Salpimentar.
Poner la mezcla en una fiambrera rectangular y dejar enfriar en la nevera. Cuando esté fría cortar en tiras largas, redondear como si jugáramos con plastelina y cortar en trozos según las queramos de largas.
Pasar por harina, huevo y pan rallado (en este orden) y freir en abundante aceite.
Poner en papel absorbente para que no queden aceitosas.




CROQUETES DE PUTXERO (Recepta de Mari Carmen Navarro)

No les havia fet mai perquè recordava haver-les menjat de xicoteta i no haver-me agradat, però és clar que els gustos canvien, tros croquetes m'han eixit!

INGREDIENTS
-Restes de carn de putxero
-All 
-Ceba 
-Farina 
-Llet
-sal
-Per a arrebossar, farina, ou i pa rallat

PREPARACIÓ
-Tallar l'all i la ceba en trossets xicotets (brunoise) i ofegar en la paella amb oli, posar sal perquè la ceba sue i es faça mes ràpid, agregar la carn esmicolada i remoure perquè es barrege tot, posar una cullerada de farina, cuinar una mica perquè no sàpia a cru i posar llet, açò sobre la marxa, segons vegem l'espès que queda s'anirà agregant mes fins que vegem que ens agrada el punt. Salpebrar.
Posar la mescla en una carmanyola rectangular i deixar refredar en la nevera. Quan estiga fregisca tallar en tires llargues, arredonir com si jugàrem amb plastelina i tallar en trossos segons les vulguem de llargues.
Passar per farina, ou i pa rallat (en aquest ordre) i fregir en abundant oli.
Posar en paper absorbent perquè no queden olioses.

No hay comentarios:

Publicar un comentario