L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

lunes, 29 de febrero de 2016






PIZZA CALZONE Y PIZZA DE JAMÓN Y QUESO


INGREDIENTES
- Harina de fuerza (500 g para las tres y me han salido grandes
- Un poco de aceite de oliva
- Levadura fresca (si no tenéis podéis poner 2 cucharadas soperas por lo menos de bicarbonato aunque  no suba igual)
- Agua
- Sal (si ponéis bicarbonato tened cuidado con la sal porque el bicarbonato es salado)
- Para el relleno (a gusto), yo le he puesto: tomate frito, requesón, orégano, salami, mozzarela fresca, queso rallado emmental.


ELABORACIÓN
Se amasa la harina, el agua, la sal, el aceite, y la levadura fresca hasta que quede compacta. Se deja reposar durante 5 horas más o menos, después se hacen unas bolas aproximadamente del tamaño de una pelota de pádel. Con el rodillo se le da la forma de una pizza redonda y se rellena al gusto de cada uno. Después se dobla la masa como si fuera una empanadilla, y se introduce en el horno previamente caliente a 250 º y cuando esté la masa dorada ya está lista.




PIZZA CALZONE I PIZZA DE PERNIL I FORMATGE


INGREDIENTS
- Farina de força (500 g per a les tres i m'han eixit grans
- Una mica d'oli d'oliva
- Llevat fresc (si no teniu podeu posar 2 cullerades soperes almenys de bicarbonat encara que no puge igual)
- Aigua
- Sal (si poseu bicarbonat aneu amb compte amb la sal perquè el bicarbonat és salat)
- Per al farcit (a gust), jo li he posat: tomaca fregida, mató, orenga, salami, mozzarela fresca, formatge rallat emmental.


ELABORACIÓ
Es pasta la farina, l'aigua, la sal, l'oli, i el llevat fresc fins que quede compacta. Es deixa reposar durant 5 hores més o menys, després es fan unes boles aproximadament de la grandària d'una pilota de pàdel. Amb el corró se li dona la forma d'una pizza redona i s'emplena al gust de cadascun. Després es doblega la massa com si fóra una empanadilla, i s'introdueix en el forn prèviament calent a 250 º i quan estiga la massa daurada ja està llista.


No hay comentarios:

Publicar un comentario