L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

martes, 12 de abril de 2016



PASTEL INGLÉS  (Receta de Mari Carmen Navarro)


Este pastel lo he hecho siguiendo la receta que colgó Eva de su Shepherd's pie. http://cuinadelnostrepoble.blogspot.com.es/2015/06/shepherds-pie-receta-de-eva-evita-plato.html Nos ha gustado mucho ya que al cocer la carne con un poco de caldo queda como una salsita y es mas jugoso a la hora de comer. No he seguido las instrucciones al pie de la letra, lo he adaptado a nuestros gustos, pero básicamente es lo mismo...muy bueno Eva!




INGREDIENTES
Ingredientes para el puré
-3 patatas
-2 zanahorias
-Un poco de mantequilla, un chorrito de leche
-Sal, pimienta y ajo en polvo



Ingredientes para la carne
-500gr de carne picada mixta
-1 cebolla
-1/2 calabacín
-1 trozo de pimiento rojo
-1/2 bandeja de champiñones laminados
-3 tomates de pera 
-1/2 pastilla de avecrem
-Sal, pimienta



PREPARACIÓN
Sofreir las verduras cortadas en cuadraditos no muy pequeños (en paisana), cuando estén poner la carne, salpimentar y cuando cambie de color poner agua y la media pastilla de caldo, cocer a fuego medio hasta que evapore gran parte del caldo, pero debe de quedan un poco, para que quede meloso.
Poner en la fuente y que baje un poco el calor.
Cocer las patatas y la zanahoria en agua con sal.
Este puré no se tritura, se chafa con tenedor o con máquina manual, la diferencia es abismal, ya que a máquina queda como pegajoso.
Poner el puré encima de la carne, yo he puesto un poco de queso rallado por encima y a hornear hasta que tenga un color dorado.




PASTÍS INGLÉS (Recepta de Mari Carmen Navarro)

Aquest pastís ho he fet seguint la recepta que va penjar Eva de la seua Shepherd's pie. 
http://cuinadelnostrepoble.blogspot.com.es/2015/06/shepherds-pie-receta-de-eva-evita-plato.html Ens ha agradat molt ja que en coure la carn amb una mica de brou queda com una salseta i és mes sucós a l'hora de menjar. No he seguit les instruccions al peu de la lletra, ho he adaptat als nostres gustos, però bàsicament és el mateix...molt bo Eva!


INGREDIENTS
Ingredients per al puré
-3 creïlles
-2 carlotes
-Una mica de mantega, un doll de llet
-Sal, pebre i all en pols

Ingredients per a la carn
-500 gr de carn picada mixta
-1 ceba
-1/2 carabasseta
-1 tros de pebrot roig
-1/2 safata de xampinyons laminats
-3 tomaques de pera 
-1/2 pastilla de avecrem


-Sal, pebre

PREPARACIÓ

Sofreir les verdures tallades en quadradets no massa xicotets (en paisana), quan estiguen posar la carn, salpebrar i quan canvie de color posar aigua i la mitja pastilla de brou, coure a foc mitjà fins que evapore gran part del brou, però deu queden una mica, perquè quede melós.
Posar en la font i que baixe una mica la calor.
Coure les creïlles i la carlota en aigua amb sal.
Aquest puré no es tritura, es xafa amb forqueta o amb màquina manual, la diferència és abismal, ja que a màquina queda com enganxós.
Posar el puré damunt de la carn, jo he posat una mica de formatge ratllat per damunt i enfornar fins que tinga un color daurat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario