L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

martes, 26 de abril de 2016











TRUITA AL FORN (Recepta de Pep Cahors)
Tenim convidats a sopar a final de mes?.

INGREDIENTS
-Tots els ous que tingueu.
-Unes creïlles grosses.
- Tot allò que creieu que li podem ficar dins: en aquest cas albergínia i pimentons escalivats que deurien sobrar d'alguna barbacoa i que rondava pel congelador,  unes botifarres de la mateixa barbacoa anterior.
-Mantega.
-El motlle pel forn més gran que tingueu.


PROCEDIMENT
Podeu fregir les patates i perdre mitja tarda, jo les bulliré amb pell per que no es desfacen ( i us estaviareu la pudor del fregit...i una pila de greixos que no interessen a ningú)
Mentres bullen batrem els ous, passarem les butifarres per la planxa, i esmicolarem l'albergínia i el pimentó ben xicotet.
Un cop cuites pes creïlles les deixem refredar, un cop pelades les afegirem talladetes ben xicotetes en una cassola amb els ous batuts i afegirem tots els ingredients i la butifarra talladeta ben xicoteta. Barrejats tots els ingredients els abocarem en un motlle untat amb mantega per que no s'enganxi. Ho posem al forn 30 min (depén de la quantitat que hagueu fet la cocció serà més llarga en el cas d'avuí he tardat 40 min.)
Important!. El motlle ha de tenir tapa per que no es seque la truita per dalt.




TORTILLA AL HORNO (Receta de Pep Cahors)
Tenemos invitados a final de mes?

INGREDIENTES
- Todos los huevos que tengáis
- Patatas grandes
- Todo aquello que creáis que le podamos poner dentro: en este caso berenjena y pimientos escalibados que sobrarían de una barbacoa y que rondaban por el congelador, unas morcillas de la misma barbacoa.
- Manteguilla
- El molde para horno más grande que tengáis

PROCECIMIENTO
Podéix freír las patatas y perder media tarde, yo las herviré  con piel para que no se deshagan (y os ahorraréis el lor del frito y grasas que no interesan a nadie)
Mientras se hierven batiremos los huevos, pasaremos las morcillas por la plancha, y desmenuzaremos la berenjena y el pimiento bien pequeño.
Una vez las patatas estén cocidas, las dejamos enfriar, las pelamos y las añadimos cortadas bien pequeñas en una zacuela con los huevos batidos y añadiremos todos los ingredientes y la morcilla cortada pequeñita.
Mezclados todos  los ingredientes los vertemos en un molde untado con mantequilla para que no se pegue. Lo ponemos en el horno 30 min (depende de la cantidad que hayáis hecho, la cocción será más larga, en el caso de hoy he tardado 40 min)
Importante! El molde tiene que tener tapa para que la tortilla no se seque por arriba.




No hay comentarios:

Publicar un comentario