L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

domingo, 3 de enero de 2016


GAMBONES AL HORNO (Receta de Mari Carmen Navarro)

Os pongo la receta por si os sirve para nochevieja. Un gran acierto!


Siempre había hecho las gambas a la plancha y esta vez me decidí a hacerlas en el horno ya que a la plancha se lía mucho humo y olores, y tengo que deciros que acerté de pleno...ahora hago así también las sardinas que no hacía nunca en casa porque el olor no se iba de ninguna manera.


INGREDIENTES
-Gambones
-125 ml de aceite de oliva
-el jugo de 2 limones
-2 ajos
-perejil
-Sal gorda


PREPARACIÓN
Se tritura el ajo, el aceite, el perejil, el jugo de limón y el aceite.
Se colocan los gambones en una fuente (no se tienen que amontonar) si es necesario se reparten en dos fuentes y se pone por encima la salsa, se le pone la sal gorda y al horno a unos 180º  unos 12-15 minutos.



GAMBOTS Al FORN (Recepta de Mari Carmen Navarro)

Us pose la recepta per si us serveix per a nit de cap d'any. Un gran encert!

Sempre havia fet les gambes a la planxa i aquesta vegada em vaig decidir a fer-les en el forn ja que a la planxa s'embolica molt fum i olors, i he de dir-vos que vaig encertar de ple...ara faig així també les sardines que no feia mai a casa perquè l'olor no s'anava de cap manera.

INGREDIENTS
-Gambots
-125 ml d'oli d'oliva
-el suc de 2 llimons
-2 alls
-julivert
-Sal grossa

PREPARACIÓ
Es tritura l'all, l'oli, el julivert, el suc de llimó i l'oli.
Es col·loquen els gambots en una font (no s'han d'amuntegar) si és necessari es reparteixen en dues fonts i es posa per damunt la salsa, se li posa la sal grossa i al forn a uns 180º uns 12-15 minuts.

No hay comentarios:

Publicar un comentario