L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

martes, 19 de mayo de 2015


COLIFLOR CON EMBUTIDO (Receta de Paquita Comes Albors)

Esta receta gusta mucho por aquí, y se suele poner como plato único o en menos cantidad como un segundo, y si lo pones de bocadillo ya ni os cuento a mi me encanta, pero yo una punta de pan pequeña. 


Ingredientes : 
-Coliflor
-Longanizas 
-Chorizos 
-Morcillas 
-Huevos
-Aceite 
-Sal 

Elaboración :
Cortar y lavar la coliflor. En una sartén onda se pone un poco de aceite y a fuego lento se va cocinando la coliflor, la tapamos para que el vapor que va haciendo vaya rehogando un poco (que no sea frita con mucho aceite) Cuando esté reservamos. En otra sartén y poco aceite vamos friendo muy despacio los embutidos, o si queréis podéis utilizar la plancha y asar a vuestro gusto. Otra opción que también está muy buena es hacer con los huevos, revuelto de coliflor. Las cantidades como os digo siempre segÚn comensales. Espero que os guste.


COLIFLOR AMB EMBOTIT (Recepta de Paquita Comes Albors)


Aquesta recepta agrada molt per ací, i se sol posar com a plat únic o en menys quantitat com un segon, i si ho poses d'entrepà ja ni us explique al meu m'encanta, però jo una punta de pa xicoteta. 


Ingredients : 
-Coliflor
-Llonganisses 
-Xoriços 
-Botifarres 
-Ous
-Oli 
-Sal 

Elaboració :
Tallar i llavar la coliflor. En una paella ona es posa una mica d'oli i a foc lent es va cuinant la coliflor, la tapem perquè el vapor que va fent vaja ofegant una mica (que no siga fregida amb molt oli) Quan estiga reservem. En una altra paella i poc oli anem fregint molt a poc a poc els embotits, o si voleu podeu utilitzar la planxa i rostir al vostre gust. Una altra opció que també està molt bona és fer amb els ous, regirat de coliflor. Les quantitats com us dic sempre segons comensals. Espere que us agrade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario