L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

sábado, 16 de mayo de 2015


PIZZA LIGHT (Receta de Mariangeles Verdeguer)



Ingredientes:
- Calabacin 
- Tomate de pera
- Champiñon
- Tacos de pavo 
-  Queso bajo en calorías.


Elaboración:
Calentar el horno primero.
Cortar el calabacin en láminas finas y ponerlas en el fondo de una cazuela de horno, esta es la base de la pizza.  Añadir el resto de ingredientes troceados y hornear. Cuando esté echa apagar el horno y poner el queso y dejar reposar dentro del horno. Deliciosa.......espero que os guste.


PIZZA LLEUGERA (Recepta de Mariangeles Verdeguer)

Ingredients:
- Carabasseta
- Tomaca de pera
- xhampinyó
- Tacs de gall dindi 
- Formatge baix en calories.

Elaboració:
Calfar el forn primer. 
Tallar la carabasseta en làmines fines i posar-les en el fons d'una cassola de forn, aquesta és la base de la pizza. Afegir la resta d'ingredients trossejats i enfornar. Quan estiga tira apagar el forn i posar el formatge i deixar reposar dins del forn. Deliciosa.......espere que us agrade.

No hay comentarios:

Publicar un comentario