L'objectiu d'este grup és l'intercanvi de receptes de cuina tradicionals i actuals, així com un espai obert per a compartir informació i consells i, al mateix temps, intentar que les nostres receptes tradicionals no es perden.
QUEDA PROHIBIDA LA REPRODUCCION TOTAL O PARCIAL DE LOS CONTENIDOS EXPUESTOS EN ESTE BLOG.
El objetivo de este grupo es el intercambio de recetas tradicionales y actuales, así como una espacio abierto para compartir información y consejos y al mismo tiempo intentar que nuestras recetas tradicionales no se pierdan.

lunes, 25 de mayo de 2015







PIMIENTOS RELLENOS (Receta de Paquita Comes Albors)

Esta receta me la enseñó mi hija y está buenísima.

Ingredientes :
-Pimientos rojos
-Arroz
-Carne picada. La que os guste yo he puesto mixta
-Tomate frito o natural para freir
-Aceite
-Sal
-Nuez moscada
-Azúcar
-Cebolla
-Papel de plata


Elaboración :
En primer lugar sofreímos la cebolla cortada a trocitos, echamos la carne picada, una poca sal y freÍmos, ponemos un poco de nuez moscada, cuando ya está frito se pone el tomate frito y si es natural seguimos friendo.  Retiramos cuando esté bien mezclado y reservamos.  En otra sartén ponemos un poco de aceite y sofreímos el arroz y mezclamos con la carne y el tomate que teníamos reservado.  Cogemos los pimientos y cortamos un poco de la parte de arriba y vamos llenándolos sin apretar ( que quede suelto que cuando se cuece el arroz se llena del todo ) Enrollamos en papel de plata, a la fuente y al horno a 160 grados que se haga poco a poco. Para saber cuando está cocido el arroz sacamos un paquete, desenrrollamos y si la piel del pimiento se despega fácilmente ya está. Las cantidades como os digo siempre segons comensales, espero que os guste , os pongo tres fotos para que veáis el proceso.


PIMENTONS FARCITS (Recepta de Paquita Comes Albors)

Aquesta recepta me la va ensenyar la meua filla i està boníssima.

Ingredients :
-Pimentons rojos
-Arròs
-Carn picada. La que us agrade jo he posat mixta 
-Tomaca fregida o natural per a fregir
-Oli
-Sal
-Nou moscada 
-Sucre
-Ceba 
-Paper de plata

Elaboració : 
En primer lloc sofregim la ceba tallada a trossets, tirem la carn picada, una poca sal i fregim, posem una mica de nou moscada, quan ja està fregit es posa la tomaca fregida i si és natural seguim fregint. Retirem quan estiga ben barrejat i reservem. En una altra paella posem una mica d'oli i sofregim l'arròs i barregem amb la carn i la tomaca que teníem reservat. Agafem els pimentons i tallem una mica de la part d'a dalt i anem omplint-los sense estrènyer (que quede solt que quan es cou l'arròs s'omple del tot ) Enrotllem en paper de plata, a la font i al forn a 160 graus que es faça a poc a poc. Per a saber quan està cuit l'arròs traiem un paquet, desenrotllem i si la pell del pimentó es desenganxa fàcilment ja està. Les quantitats com us dic sempre segons comensals, espere que us agrade, us pose tres fotos perquè vegeu el procés.

No hay comentarios:

Publicar un comentario